20 lipca 2025
1. Instalatory
– instalator enova365 2506.1.3 (.exe)
– instalator enova365 2506.1.3 (.msi)
– instalator enova365 2506.1.3 (.zip)
– instalator Soneta Helper (.exe)
– instalator Soneta Helper (.msi) w przypadku logowań domenowych
2. Materiały związane z wersją
3. Tabela poglądowa zmian w przepisach na rok 2025
Nowości w wersji to: Systemowe: Logowanie z poziomu enova365 do Bazy Wiedzy – Udostępniliśmy możliwość bezpośredniej rejestracji oraz logowania do Bazy Wiedzy z poziomu systemu enova365. Dzięki temu rozwiązaniu dostęp do instrukcji i materiałów pomocniczych w Bazie Wiedzy staje się jeszcze prostszy i szybszy. Pomoc kontekstowa – Rozszerzyliśmy działanie funkcji „Pomoc (Baza Wiedzy)”poprzez dostarczanie precyzyjnych wyników wyszukiwania, na podstawie lokalizacji użytkownika w aplikacji. Dyskusje prywatne – Rozbudowaliśmy mechanizm komunikacji w enova365 o możliwość tworzenia i prowadzenia prywatnych dyskusji. Business Intelligence: Nowa klasyfikacja merytorycznych obszarów Modeli danych i Wizualizacji BI oraz możliwość definiowania własnych obszarów – Rozbudowaliśmy dostępne obszary merytoryczne, które przypisywane są do modeli danych oraz wizualizacji. Pulpit Kontrahenta: Zgłaszanie zadań z Nieruchomości w Pulpicie Kontrahenta – Rozbudowaliśmy Pulpit Kontrahenta o funkcje z obszaru Nieruchomości. Handel: Wersjonowanie ofert oraz oferty opcjonalne – Udostępniliśmy nową funkcjonalność wersjonowania ofert. Integracja z Apilo – Rozbudowaliśmy dodatek e-sklepy Konektor o obsługę platformy integracyjnej Apilo do zarządzania sprzedażą wielokanałową. Rozbudowa progów przecen i rabatów – Rozbudowaliśmy funkcjonalności związane z progami ilościowymi kartotek towarowych, przecenami oraz rabatami okresowymi. Kadry Płace i HR: DRA RCA składki powyżej miliona (999 999,00 PLN) – Umożliwiliśmy wysyłkę do programu Płatnik raportu ZUS RCA dla pracowników, których miesięczna podstawa składek przekracza wartość 999 999,99 PLN. Rachunek bankowy instytucji PPK – Na potrzeby firm wielooddziałowych, rozbudowaliśmy definicję oddziału o nowe pole „Rachunek bankowy instytucji PPK”. Statystyki czasu pracy – Dodaliśmy nową listę „Statystyki czasu pracy”, która umożliwia wyświetlanie zbiorczego zestawienia czasu pracy pracowników. Wniosek o nowy środek trwały w Pulpitach HR – W Pulpicie Kierownika i Pracownika w enova365 wprowadziliśmy możliwość generowania zbiorczego wniosku o nowy środek trwały. Integracja z eRecruiter – Udostępniliśmy nowy dodatek, który pozwala na integrację enova365 z systemem rekrutacyjnym eRecruiter. Integracja z Archivista – Udostępniliśmy nowy dodatek, który pozwala na integrację enova365 z programem Archivista. Planowanie kalendarzy z nowymi możliwościami – Dodaliśmy możliwość zaznaczania i jednoczesnej edycji wielu dni na dokumentach aktualizacji kalendarzy. Rozbudowaliśmy możliwości przypisania czynności i elementów struktury do obiektów. Mechanizm rejestracji i kontroli wykorzystania limitów nieobecności w zakresie opieki nad dzieckiem, zwolnienia z powodu siły wyższej, urlopu opiekuńczego, urlopu ojcowskiego. – Wprowadziliśmy kompleksową obsługę e-wniosków urlopowych oraz automatyczne monitorowanie limitów urlopów opiekuńczych i ojcowskich, z uwzględnieniem wieku dziecka i normy dobowej. Nowe kody tytułu ubezpieczenia – Zaktualizowaliśmy kody tytułów ubezpieczenia zgodnie z rozporządzeniem MRiPS obowiązującym od 1.07.2025 r. Księgowość: Formularz dokumentu ewidencji z podglądem wizualizacji KSeF – Umożliwiliśmy podgląd wizualizacji dokumentu KSeF bezpośrednio na formularzu dokumentu ewidencji w zakładce „Ogólne”. Rozbudowa mechanizmów JPK_KR_PD – Przygotowaliśmy zmiany w ramach rozbudowy mechanizmów obsługujących pliki JPK_KR_PD. Pulpit Klienta Biura Rachunkowego: Rozbudowa możliwości Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego – Wprowadziliśmy szereg zmian związanych z publikacją i wysyłką wyników podatkowych. Rozliczenia podatkowe w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego – Przebudowaliśmy wizualnie oraz rozszerzyliśmy funkcjonalność publikowania rozliczeń podatków w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego. Produkcja: Struktura zlecenia produkcyjnego – W oknie zlecenia produkcyjnego wprowadziliśmy nową zakładkę „Struktura”. Podgląd stanu realizacji w module Handel – W module Handel dodaliśmy nową zakładkę „Produkcja zaawansowana”. Szczegółowa informacja dot. stanu towarów produkcyjnych – Udostępniliśmy dodatkowe kolumny, które umożliwiają użytkownikom modułów Handel i Produkcja zaawansowana szybki dostęp do informacji o potrzebach materiałowych, planowanych dostawach odpadów i wyrobów. Filtry zasobów dla pracowników produkcyjnych – Wprowadziliśmy rozszerzoną funkcjonalność umożliwiającą administratorom produkcji przypisywanie predefiniowanych filtrów operacji bezpośrednio do pracowników produkcyjnych. Informacje o potrzebach materiałowych – Udostępniliśmy nową funkcjonalność, która znacząco usprawnia proces planowania produkcji. |